29. jan. 2013

Blog-roll

Hej læsere.
Så er det på tide at I får et indlæg med mine yndlings blogge, som jeg læser dagligt eller en gang i mellem. Enjoy.
Stone Muse som Michelle kører er en super fed blog, fordi hun er mega smuk og hendes stil og accessorize er vildt fede! Hun opdaterer den også meget, hvilket er rigtig dejligt som læser. Eller der bliver jævnligt opdateret. Men jeg synes hendes blog er værd at kigge på. 


Et Fashion Fund som virkelig er en af mine yndlings blogge er af Sofie og Katrine er en blog der bliver opdateret rigtig meget. Den er bare SÅ AWESOME, fordi de har en fed stil meget svingende stil, som er super nice. og Så har de begge lige været afsted i Paris og Barcelona hvor de boede der i nogle mdr. SUPER spændende at høre. Deres tøj er alt fra butikker til vintage til netshopping og alt det der! KLIK KLIK KLIK!!!! 



Norske Andrea Badendyck! KLIK LIGE HER. En norsk blogger, som bare er SÅ SMUK og har god stil. Og så er hun mega rig, har 10000000 dyre ting. Men hun opdaterer dem rimelig ofte og er på alder med mig ca. Men hun lever virkelig et luksus liv, og tjener kassen på bloggen. Jeg synes helt klart i skal smutte forbi den. 


Aurora Mohn. LINK LIGE HER. også en Norsk blogger. En rigtig fin en. Hun har så smukt hår og god stil, og så er det smadder hyggeligt at følge bloggen fordi den bare er så flot og de der norske venner er også bare flotte. Hvis i husker i forrige indlæg, det sidste tumblr billede er med hende. Men tjek den! Den er virkelig awesome. 


Erica Mohn Kvam. Åh, min pt. yndlings blogger. Link lige her! Hun er bare SÅ smuk og har SÅ god stil, og jeg har bare stalket hendes blog lige siden Cecilie viste mig den. Og hun er rigtig ung, tror hun er 16 år eller der omkring. Hun opdaterer bloggen rigtig tit hvilket er rigtig dejligt. Og det hele står selvfølgelig på norsk, men det vænner man sig til. Hun er seriøst værd at kigge forbi og jeg lover dig for at man falder pladask for bloggen, ellers er det kun mig. 

Men det var alt jeg havde for denne gang. Der er selvfølgelig mange flere blogge som jeg læser i dagligdagen, men de her skiller sig mere ud og de er mine favorit blogge! Kig forbi dem. og God fornøjelse. Knus Maria Nguyen





Ingen kommentarer: