16. jan. 2013

Songs of the week

My Boo af Alicia Keys og Usher. Fantastisk sang og bare dejlig.
Ed Sheerans The A Team, som muligvis er blevet postet før. 
Ho Hey - The Lumineers. En sang mig og min bror rigtig godt kan lide. 

Jeg har ikke så meget mere på hjertet, udover jeg virkelig har lyst til at starte bloggen op forfra fordi jeg føler at bloggen her er blevet lidt slatten, med en masse random indlæg. Jeg vil rigtig gerne starte forfra med helt nye "reformer" som Linh kalder det, for vores bloggin er alt for ensformet. Hvis i har nogle kommentarer til det er i mere end velkomne til at udtrykke det. Jeg skal lige overveje det noget mere, og snakke med Linh også. :) xx Maria Nhu




1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej søde, har hørt om din føzzdag og ville gerne se nogle billeder. Kommer der nogle? <3