17. jan. 2013

New in, Zara

Peplum kjole fra Zara TRF afdeling. Jeg har aldrig rigtig brudt mig om peplum, men jeg følte alligevel at jeg blev nødt til at give det en chance.Og eftersom den var på tilbud, så måtte jeg bare have den. Så jeg byttede min vens gave tilbage og købte denne lækre sag, så det er en "gave" fra ham. Jeg glæder mig til at bruge den snart. 

En anden lækker sag er at denne flotte flotte Zara jakke/blazer er blevet min. Jeg fatter det ikke! Det er en gave fra min søde søde ven, som en virkelig stor fødselsdagsgave. Fatter slet ikke at det er min nu! Så venter bare på at få lov til at bruge den. Aka.. jeg vil ikke bare gå rundt med den i skole, men den skal indvies i en speciel lejlighed. 

Det var alt jeg havde for i dag, udover at mig og Linh nok snart flytter bloggen. Dog til den ikke blive slettet men bare rykket over til noget andet og nyt. Men det har været besværligt fordi vi ikke er vante til noget af det andet, men udfordringer styrker. Hej hej. 

- Maria Nhu

1 kommentar:

Quyen sagde ...

Hvad flytter I bloggen til? :o