15. jan. 2013

New ins

En tee fra Cheap Mondag, En Hvid top fra Weekday samt et gavekort til UO. 
Photobucket
En Levis Demin Skjorte. Mega forelsket. 
Photobucket
To Samsøe Samsøe langærmede toppe. En Leo trøje fra Divided og Monki Blondetop. 
Photobucket
Neon farvet top fra H&M, ikke så lyserød, men mere orange i virkeligheden. Hvid Basic t-shirt fra Vero Moda, samt en sort lækker top fra Vero Moda.  
Photobucket
En nederdel fra Envii, som jeg så for længe siden på min kusines blog. Jeg måtte have den, da den stod lige foran mig!!

Hej blog. JEG VED ikke hvorfor mine billeder ikke gider at vende, men jeg har gjort det 1000000 gange nu og de gider bare ikke! De driller mig rigtig meget i dag! Men jeg har haft en chill dag og ikke lavet så meget. Linh og jeg snakker om at starte vores blog op forfra, fordi vi får alt for meget spam af sådan nogle spam-botter om stoffer. Men det skal lige behandles yderligere. Som udtrykt i det andet indlæg, er vi rigtig glade for jeres daglige kig på bloggen. :) Hav en god dag.
xx marianhu





Ingen kommentarer: