21. jan. 2013

Dagen kluns

Hej med jer. Dagens outfit udenfor kommer i dag! Og min nye jakke får i at se. Endelig fik jeg en ordentlig vinterjakke og det er måske lidt sent, men bedre sent end aldrig. den er super dejlig stor og varm! og jeg er rigtig glad for den. Den skal ihvertfald bruges i mange år kan jeg mærke og har jeg lovet min mor!

Et billede i farver af jakken og det flotte vejr! Jeg blev jo nødt til at tage billeder udenfor i dag! Jakken er fra SportsMaster og fra mærket Kari Traa. 
 photo DSC03329_zps3557ab5c.jpg

og mit dagens tøj udenfor (rigtig koldt). Et ikke så passende outfit i dag, for det er sådan en lidt crop agtig top, altså en for kort top. Og det var rigtig koldt i skolen. Men top fra GT, cardigan fra Monki, bukser fra Pieces og sko fra Nike. 

Jeg vil prøve at lokke min søster til at tage billeder af mig oftere. Det er ihvertfald flottere på bloggen. :)  So stay tuned. 
XOXO Maria Nhu

Ingen kommentarer: