13. dec. 2012

Wishes

Wishes

Hej folkens. Så er det på tide at jeg kommer med en ønske liste. Det har taget mig rigtig lang tid, fordi jeg ikke har en klar ide om hvad jeg egentligt ønsker mig.. fordi jeg aldrig kan komme i tanke om det når jeg føler mig under press. (når Folk spørger) og undervejs falder der en masse ønsker, som jeg ALTID glemmer at nedskrive. Men ihvertfald, er det ikke en ønskeliste man SKAL følge slavisk, for det er ikke alle ting der er konkrete ønsker men en slags inspiration, men trykker i på billedet kommer den direkte ind til hjemmesiden hvor tingene er fundet hvis i forstår (POLYVORE). Og så har jeg brugt 1000000 år på at lave den. Men ihvertfald ønsker jeg mig: 
1. Nike Air Max (farve ikke bestemt endnu) 
2. Gina Tricot zip Jeans. og andre sort bukser. 
3. Kjoler, masser af kjoler. Og gerne i blonde stof, eller bare noget jeg kan lide :) 
4. Moroccan oil treatment (elsker duftende hår)
5. Store halskæder (statement) 
6. Søde strik jakker, som dem fra Zara. 
7. En clutch eller taske.
8. Nyt glattejern eller krølle jern fra Remington. 
9. Basic Skjorter. 
10. Sweatshirts fra Mango. 
11. Sko fra adidas. hæhæ.. 
12. Buksedragt! SOM IKKE er den på billedet, skulle bare finde et billede af en buksedragt.
13. Cover til en mobil (hvis jeg altså får en ny en..)
14. Sidst men ikke mindst, koncert af mine dejlige venner. 

Jeg håber i kan forstå den.. 
XX Maria Nhu

Ingen kommentarer: