4. dec. 2012

Cousins

Mine søde fætre Phuoc og An.



Det ligner vi ingen næser har!


Hey bloggen igen for i dag. Jeg har haft besøg af de to frække banditter i dag! Men de er Så søde.. altså nuttede!! Jeg har været SÅ koldt udenfor, og jeg har stadig ikke en ordentlig jakke! Så jeg fik et tip fra min veninde! Rigtig smart! At have en læderjakke på indeni, og en af mine uldjakker på udenom! Rigtig smart! Det var SLET ikke koldt i kroppen. De eneste steder jeg frøs var i hænderne og fødderne, men det vil standard at fryse der. Men jakken udenom skal være meget stor før det passer ind! Hav en fortsat god aften. 
Kiss kiss Maria Nhu


3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Åh hvor kommer man dog bare i godt humør!! :-D

Jeg har en giveaway kørende på min blog, som jeg håber du vil deltage i! :-) http://www.rikkesunds.blogspot.dk/2012/11/time-for-give-away-and-lot-of-changes.html

Knus!

Anonym sagde ...

Hej, jeg elsker jeres blog. Vil lige høre, hvad får I i gennemsnit på gymnasiet? Jeg er lige startet og synes jeg har ret dårlige karakterer nemlig. Har i nogle råd? :)

g sagde ...

hahah tak!! jeg vil lige tjekke din give away ud så ;)

og til anonym. mit gennemsnit ligger på ca. 9,7 eller sådan tror jeg.. :) du skal bare sørge for at sige rigtig meget i timerne, for hvis du går i en stor klasse er det vigtigt at markere sig så læren ligger mærke til dig. det skulle pleje at virke. og selvom du måske ikke altid har det rigtige svar så kom med et bud, det koster intet. :) håber det vil hjælpe :)