4. dec. 2012

A little extra

Photobucket
De søde, men et knapt så skarpt billede :(

Photobucket
Det er ihvertfald ingen hemmelighed at mig og Linh er lidt vilde med Mr. Schwarz her. Han er her jo hele tiden.

Photobucket
Så er det drikkelse!

Photobucket
Dariotypen.. 

Photobucket
Vi kan også godt lide Pernille. Hun er her også hele tiden.. :) 

Photobucket
Søde Christopher, Mathias og dario 2. 

Photobucket
Bare ham den tykke :i

Photobucket
Det er ret nice at mænd står i køkknet ;) 

Photobucket
Pakkeleg! 

Hej alle. Linh har allerede bombet bloggen med billeder fra julefrokosten, men jeg ville også bare lige supplere med lidt. Det er jo ingen hemmelighed at min kamera er SKOD, det ryster ALTID når der skal tages billeder og derfor har jeg sorteret så mange billeder fra og skånet jer for at se billeder af de grimme drenge fra min klasse. Det er trods alt en drenge klasse vi går i, så derfor er det ingen surprise at vi altid er sammen med drenge på vores billeder. Men flere drenge, mindre drama vel? Og som i så i det forrige indlæg, fik Linh Kællinh, rigtig sødt.. men jeg fik Heartbreakeren.. mere sødt ikk? Jeg håber i nyder jeres 4. december i fulde drag. Sneen er ved at smelte væk. YESYES! 
XOXO Maria Nhu


Ingen kommentarer: