18. dec. 2012

Christmas wishes

Wishes


Så er der ikke længe til at SRP'en skal afleveres! Jeg trængte lige til at pause fra al det skriveri, så i stedet for blev jeg fanget af julegaveønsker (ups), men det er jo trods alt snart jul! Jeg har samlet alle de lækkerier, som jeg ikke ville have noget imod at åbne op for juleaften. Disse ønsker bliver nok ikke opfyldt, da vi i min familie aldrig giver hinanden ønskelister, men så kan man da håbe på at der rammes helt ved siden af, ellers kan de jo opfyldes ved udsalget. ;-)

  1. Bikerboots, Pavement. Selvom støvlesamlingen efterhånden er ret stor, skader med et par mere, hvis det er et par lækre bikerboots!
  2. Masterpiece mascara, Max Factor.
  3. Pailletcap, Monki. Den er alt for nice!
  4. Denim skjorte, Levi's.
  5. Kjole, Monki. Dagen før nytårsaften skal jeg til bryllup, så det er vel et oplagt ønske. Pailletskuldre + lang ærmer = perfekt til vinterbryllup.
  6. Gummistøvler, Capelli New York. Manglede et par til efteråret, og disse awesome par med rå detaljer vil da også gå an om vinteren.
  7. Ring, Jane Kønig.
  8. Vest, Zara kids. Den ville varme rigtig godt uden at se "for meget" ud.
  9. Øjenskygge, Bobbi Brown.
  10. Nike Free Run, Nike. Mine slidte løbesko kunne godt udskiftes til disse farverige par.
  11. Læderbukser, Asos. Har længe ledt efter nogle perfekte læderbukser, og disse er... ja, perfekte og billige endda.

Nå, men jeg må hellere se at komme videre igen. I må fortsat have en god dag!

Love,
- Linh

Ingen kommentarer: