7. dec. 2012

SRP

Photobucket

Photobucket

Det første billede er et ud af mange dårlige billeder, som min lillebror har taget af mig.. Han er virkelig en dårlig fotograf. Min søster er 10000 gange bedre!!! Det andet billede er sådan et panorama billede som er ret coolt.. 
Men som overskriften siger, SRP. Vi fik udleveret vores problemformuleringer her i går, (torsdag) og i dag var jeg på skolen fra kl 8 hvor jeg spiste god morgenmad på skolen, fordi de har gratis morgenmad hver dag i hele december. SÅ luxus mad. I dag fik vi nemlig risengrød! Lækkert. Men jeg var på skolen for at lave forsøg til min SRP, og alles forsøg gik bare totalt i vasken. Det var bare en katastrofe dag.. især for mig, synes jeg selv.. men det endte ret godt, og det var en super hyggelig dag og vi fik varm kakao af vores stressede lærer. Og nu er det fredag.. og jeg burde læse.. gider. hejhej. xoxo Maria Nhu

Ingen kommentarer: