12. dec. 2012

Summer

Hey bloggen. et gammelt billede af en mærkelig dag, for vejret var slet ikke til at regne med. I starten af dagen var der BRÆNDENDE VARMT, og det var så varmt at vi var ved at udtørre. Og fordi der lige den dag var gratis S-tog, skulle vi bare ud og udnytte det. Men dagen før havde der været skybrud, aka togene kørte ikke så vi skulle tage tog busser og der var crowded over alt. Så i starten var vi en stor flok der skulle til KBH til sidst endte vi med at være Mig, Van, Min bror, Linh og hendes Bror. Det var super hyggeligt at rende rundt og lege turist i hede. Men så skete det at det begyndte at regne VILDT MEGET! Så vi blev på McD i noget tid, men det blev ved med at regne.. SÅ vi skulle gå i regnen til en togbus, hvor det like tog 10000 år at komme igennem. Det der så skete var at jeg opdagede at mine nøgler var væk. Jeg var ved gå helt fra den.. men HELDIGVIS da jeg gik hen til min cykel, lå nøglerne 2 m derfra.. en hyggelig sommer historie. Med både op- og nedture. hejhej søde læsere. 

Ingen kommentarer: