4. dec. 2012

X-mas with the x's

Der er nogen, som er i rigtigt julehumør
Søde piger!
Vores flotte rygge... eller næsten. Nhus rygudskæring kom lige ikke med. Vi havde begge vores nye kjoler fra Moss CPH på.
Høirup <3
En glad kok gør maden klar :-)
Den awesome vært, Braagård, lagde hus til. :-D


Det er nogle meget søde mennesker, som har bestemt pladserne
Søde Schwarz! 
Braagård & Simon
Oliver & mig
Nexusss... :-P
Carl-smart
Schwarz & Michael
Spiste måske lidt for meget :3 

Så lækker...
Dejlige Pernille og mig
Why so sad?
Pakkeleg!

Så flot han er :-P
Selvfølgelig spiller drengene Fifa

Hvem har ændret dette? :3
Emil, mig og Jarden
Schwarz igen
En meget glad Mattson og udmattet Mathias 
Frederik & Alastair
Sam & Simon

I lørdags stod den på julefrokost med vores awesome klasse. Det var super hyggeligt! Man blev mere i julehumør af at det havde sneet lige på dagen. Der var rigtig lækkert mad og masser af ris ala mande (lige før maven var ved at sprænge) og en dejlig stemning med disse lækre mennesker. Udover at spise og drikke snaps, spillede vi selvfølgelig pakkeleg, hvor jeg desværre fik frarøvet mine gaver... Men jeg siger jer, prøv aldrig chilisnaps. 

Peace out!
- Linh

2 kommentarer:

Charlotte Ly sagde ...

Nice one med din "hvem har ændret det :3" hahaha!!

g sagde ...

hææhæh... hvem mon det er :3