9. dec. 2012

Jack & Finn


Hej bloggen. Der kommer til at blive MEGET stille på bloggen indtil d. 20. december hvor vi skal aflevere vores SRP. Men lad os skippe det kedelige, og kigge på lidt eyecandy! Nemlig de sødeste tvillinger fra UK, på YouTube. Min bedstestestesteveninde viste nemlig disse søde fyre på YouTube. Og de er bar virkelig dejlige!!! man kan ikke andet end at elske dem når man ser deres randomme videoer!! Søg Jacksgap på  YouTube! Og nyd det! Jeg kan kun anbefale jer det, hvis i allerede kan lide dette søde billede af dem! Jeg håber i har overlevet snestormen! for jeg overlever lige! i dag cyklede mig og min bror nemlig til McD i snevejr og en masse sne! og om det ikke var hårdt?! det var sygt hårdt og mega sjovt!! Man glider hele tiden!! Og det er svært! virkelig svært at gå i sneen! jeg håber i nyder jeres 9. december! det gør jeg! XX Maria Nhu

Ingen kommentarer: