1. jan. 2014

One year - 2013

Hej blog, jeg vil lige opsummere mit 2013 i lidt lange træk
Jeg fejrede nytår med nogle virkelig søde piger, og vi havde en dejlig oplevelse sammen!
Så kom dagen hvor jeg endelig fyldte de 18 og havde de sødeste venner og familie omkring mig. 
Linh og jeg havde vores outfit-obsession og skulle tage billeder på skolen når der ikke var mennesker tilstede. 
Nogle mislykkedes forsøg med den dovne lillesøster og splinternye Nike Air Max. 

Det årlige vietnamesiske nytårs show - we live in the showbusiness world.

Min forsinkede og absolut bedste gave! JB-koncert billetter. 

Vinteren skal bekæmpes med varme, og det sker igennem en masse hårdt arbejde i skoven. 

Så var der også lige nogle gymnasiefester jeg kom igennem. 

Mad er en del af livet og sushi-daten med familien var en del af min fødselsdagsgave også! 

Så kom påsken med en masse kirke, se hvor glad jeg er for kirke. Ikke for sjov at man blev kåret til Årets kirke nørd. 
Kjoler fra Asos blev bestilt, da bryllupssæsonen nærmede sig. 

En fætter kom til verdenen, what a blessing.

En af de største oplevelser, at se Justin Bieber, LIVE. Det var godt nok noget af en oplevelse. 
Yay, så blev det varmt nok til at gå uden strømper! 
Sporty og sommerlige outfits! 

I maj blev bror-min firmet, endelig. 

Sidste skole dag, uhhh, en sørgelig periode :( og en glædelig en

Første bryllup, som var dansk-vietnamesisk og virkelig overraskede mig så meget. 

Min først distortion med de sødeste. 

Poser for vildt til brullyp. 

Så blev jeg endelig student med de sødeste rundt omkring mig! 

En lykkelig tid med sødeste piger

Familiens studenter

Så var jeg en tur til Vietnam 

Varmen har gjort os syge i hovedet


Lufthavnen med de seje nakke holdere
Da jeg kom hjem fejrede jeg is og var sammen med Truc Ly i mange dage

Yess, One Direction. 

Immatrikulationsfest

Ømborg med de sødeste

Yes, så fik jeg endelig nogle Nike Air Force og uhhh hvor har de været lækre at gå i. 

Jeg startede på PharmaSchool, på KU.

Fik nye dejlige venner. 

Sagde farvel til gammel ven. 

Årlig månefest. 

Er tvunget til at tage tidligt af sted mens solen ikke er stået op endnu :( Uniliv. 
Jeg fik oplevet Tyler Ward live, og det var som beskrevet en virkelig hyggelig koncert.

Så var jeg til Dai Hoi arrangementet i Jylland med alle disse skønne mennesker. 

Jeg fik lov til at opleve min første demonstration! 

Juleaften med familien er et af årets højdepunkter. 

Så kommer den vigtigste aften af dem alle, nemlig den aften som afslutter det hele og starter det hele op igen. 

Det skulle gøres i bedste stil med lysende Moët flasker. 

Hele året er gået så stærkt og der er bestemt sket så mange ting. Jeg er både blevet student i år, og startet på Farma-studiet. Jeg har mødt så mange fantastiske mennesker i år og jeg har fået lov til at opleve mange forskellige ting, både gode og dårlige ting. Bloggen har også været på en lidt rollercoaster tur, hvor blogindlæggene enten er kommet i store mængder eller bare har stået stille. Jeg vil takke alle jer som stadig læser med! Det er skønt at kunne se at nogen gider at høre på mine hverdage, eller mine problemer, mine heartbreakings, mine indkøb og musik-forslag! Jeg håber at alle er kommet godt ind i det nye år, for det er jeg bestemt! Hilsen Maria Nhu, må 2014 blive et lige så godt år som 2013 og ikke mindst er bedre år! 







Ingen kommentarer: