29. dec. 2013

Christmas



 Både slesk blik og duckface, hvad er det for en familie jeg har?
Glædelig jul fra familien Nguyen. 
og det her er nogle af mine gaver, spot! 


Hej blog, så er jeg tilbage fra julens hurlumhejsa. Det har bestemt været godt med familie, mad og hygge. Julen handler kliche-agtig nok ikke om gaverne, men at være ekstra sød overfor folk. Det synes jeg ikke jeg har været.. (Douche). Da julens stemning i år har bare været ødelagt af tanken og stress omkring eksaminerne i januar måned. Men jeg har nydt alt min tid, mens jeg kunne og det er gået op for mig at der ikke er særlig mange dage tilbage af 2013 og så går i et helt nyt år i møde. Det er et af højdepunkterne om vinteren? Nemlig nytår!! Når jeg ser tilbage på bloggen, så har vi blogget om så meget i hele 2013 og det er gået så stærkt og dog. Det har ihvertfald svinget en del med tidens hastighed som er relativ. Jeg ønsker jer alle en fortsat glædelig jul og godt nytår, hvis jeg ikke når at skrive et inden det nye år! Xoxo Maria Nhu

Ingen kommentarer: