13. jan. 2014

Preparing

Hej blog, jeg ville bare lige opdatere lidt på bloggen, da der var nogle blog-stille dage. Lige nu er jeg fuldt gang med forberedelserne til den aller sidste eksamen. Jeg synes, det er personligt svært at tage sig sammen fordi man er så tæt på at afslutte det. Dog mener andre, at det er nu hvor man skal presse sig selv til det yderste. Jeg håber jeg kommer igennem, uden nogen skrammer. Den anden ting er at jeg savner at være i skole, der er ikke noget mere trist at sidde hjemme og læse i sin bog, i forhold skolen hvor man ser folk hele tiden og har et sted at være og har noget at lave, selvom det er hårdt så er der en hel skole der har det mindst lige så hårdt. Jeg er også i gang med et indlæg, som jeg bruger lidt ekstra tid på, fordi jeg skal bruge tid på at formulere mig rigtigt. Så jeg ved ikke helt endnu, hvornår det bliver klart til jer :) 
Forresten, så er det virkelig øv med snevejret lige nu. Hvorfor lige nu? Og ikke tidligere?! Jeg er ikke fan af sne desværre. Det var alt for nu. //M 

Ingen kommentarer: