5. jan. 2014

My first post of the year


Hej alle søde læsere på bloggen,

Det er næsten lige før at bloggen ikke burde være under mit navn mere. Jeg har det virkelig forfærdeligt med det og jeg savner det skam! Men helt ude af bloggerverdenen er jeg nu ikke, for jeg læser stadig blogs og følger med herinde. Siden jeg startede på uni er min ”fotograferingsrate” faldet drastisk, så der er ikke ret mange billeder, som jeg vil dele her på bloggen. Ingen billeder = intet indlæg. Jeg føler tit at jeg har for mange ting kørende, hvilket betyder at jeg ikke magter at skænke bloggen en tanke. Okay, jeg erkender også at jeg ikke har været ret god til det at disponere min tid ordentligt og ikke går i gang med at læse med det samme (tja… man er vel ikke et supermenneske). Det ender derfor bare med at tiden løber fra en. Men det vil jeg lave om på nu – lige NU! Så burde jeg få mere tid til at blogge. For at gå på pension på bloggen, det nægter jeg. Det var lige et årets første indlæg fra mig, og nej.. det er heller ikke det sidste. 

Jeg håber at I alle sammen er kommet godt ind i det nye år og har passet godt på jer selv.

"Hmmmm... hvad skal mit nytårsfortsæt være? Blogge mere? Hell yeah!"

Masser af kærlighed fra mig
- L

Ingen kommentarer: