14. jan. 2014

Eksamens-shopping

Her hvor jeg har læst op til eksamen, bliver man så deprimeret af at tænke på at man muligvis dumper og skal op igen, derfor redder eksamens-depri-shopping lidt dagen. Jeg har faktisk haft fingrene i forskellige sager, og udover det har jeg også nogle andre ting jeg ikke har vist endnu. Jeg tog mig endelig sammen til at tage nogle billeder af de ting, men da lyset ikke tillader det på denne årstid bliver jeg nødt til at snyde lidt. 

1. Den første ting jeg købte allerede d. 2. januar, var et Moss Copenhagen "tæppe" som Linh kalder det for. Det er rigtig dejligt og årets første køb! Glad og tilfreds gik jeg fra butikken, efter at have stået kø i en HALV TIME! 

2. Den anden ting, er en dejlig wool cardigan fra Pieces i grå. 

3. Et par lange øreringe, fordi jeg synes at lange og markante øreringe er så smukke. 

4. En sej Moss Copenhagen shirt, som jeg synes godt om. 

5. En pakke fra Asos ankom i dag med en carmex læbepomade.. 

6. .. og en Termojakke! 

7. Øreringene er fra min søster og det var altså en julegave, som jeg først viser nu. De er ikke fra plaza, men det pyntede bare mere med en æske. 

8. Den flotte clutch/cross-body taske har jeg fået i julegave af min moster. Den er af ruskind og virkelig lækker! 

Det var alt for nu, jeg kommer igen med en runde to snart. For jeg har flere ting at vise jer, hehe. //M 
1.
2.


3.

4.

5. 

6.

7.

8.

Ingen kommentarer: