2. jul. 2012

What a wonderful night...

Omringet af gule piger <3

Røde Linh ;) 

 The Girls <3


Acting cool, with my lips


Damer 

Dessert<33333

Linh & jeg :) 

Gratis slush ice OG soft ice :)))) 

Glade og fulde


Mere kage?? 

Asian Flush FTW. Vi blev ALLE enige om at lyset gjorde at vi var MEGET mere røde end i virkeligheden! Men sådan så vi alle ud resten af aftenen.. 

Glade og fulde?

<3

Flot brud ;)

Sweets





MIN BROR der starter hårdt ud i en tidlig alder.. 

en sød  skattterrr




BEMÆRKNING, ALLE (næsten alle) billeder er tyvstjålet fra Charlotte <3333 

Hej kære læsere. Vi startede sommeren ud med et fantastisk bryllup. Det var et rigtig flot bryllup med lyserrødt tema.. det var rigtig hyggeligt, maden var god, der var god musik(en oversej pianist der spillede dejlige klaver sange, mens vi spiste), god underholdning, lækre kager og desserter, fin rød løber, MANGE spejle overalt, og alt i alt var det et godt bryllup. Men alle brylluper er altid gode, det er bare såååå sjovt at alle er fine i tøjet. det elsker jeg virkelig! 
Vi skulle også synge et nr til parret, hvilket gik fint nok.. lidt mere øvelse og det kunne sidde i skabet! men min kusine sagde at os piger, altså Linh,. Charlotte, Trucly og jeg kunne ligne dem fra sex and the city, fordi vi havde forskellige kjoler på og vi var 4 der gik sammen, bare i en asian version. Så sloges vi om rollerne! det endte med at Linh blev Charlotte, Charlotte blev Miranda (haha), Truc Ly blev Carrie og jeg SAMANTHA???!! hahahhahhahahaha... det var da meget hyggeligt.. 

Håber i også har startet jeres ferie godt ud, nu skal jeg lige til København, Ses babies <3
XOXO

1 kommentar:

Linh Tran sagde ...

Haha, jeg troede det var Charlotte der blev Samantha? :)