26. jul. 2012

Thaaat's me!

Hej Alle Sammen. 

En Anonym ville godt have at Linh og jeg skulle skrive et indlæg, hvor vi skrev om os selv. Det har vi gjort før, men det er altid hyggeligt med sådan et lille indlæg igenigen.

Navn: Maria Quynh Nhu Thuy Nguyen
Alder: 17, 18 til januar.
Fødselsdato: 04.01-1995. 
Stjernetegn: Stenbuk og hund (vietnamesisk)
Land: Født i Danmark, men er fra Vietnam. 
Klasse: 3.g efter sommeren, med linjen Fysik, Kemi og Matematik. 
Gymnasium: Nærum Gymasium.
Livret: Vietnamesisk ret, Pho. 
Bopæl: Kokkedal, Fredensborg. 
Motto: YOLO, selvom alle hader det. Og, Se ikke sur ud, du ved aldrig hvem der forelsker sig i det smil. :)

Det var bare lidt basic viden om mig. Men jeg er en ret lille pige, altså 157,5 cm (sidste jeg målte var sidste år). Jeg synes selv jeg er rigtig underholdende, altså mærkelig og IKKE kedelig. 
Jeg har høfeber og eksem, hvilket er rigtig irriterende. Man skal hele tiden tænkte på at bruge creme og pudse næse konstant. Men alt det allergi fis gør også at jeg ikke kan tåle visse frugter, som æbler. Ja, et hårdt liv. Jeg er meget glad altid og har masser af energi, om morgenen ihvertfald. 
Jeg er den ældste, og har en lille bror og lille søster. 
Jeg er meget naiv, tror bare på folk og hvad de siger. Er ikke så godt til at vurdere om det er rigtigt eller ej, nogle gange. Og overtroisk kan jeg også være. En smule. 
Jeg bor en time fra København nu da jeg er flyttet, hvilket er rigtig kedeligt. Men at bo i hus er skønt, i forhold til den gamle lille lejlighed i Lyngby. Jeg er glad for mit eget værelse. 
Jeg bruger meget tid sammen med mine asian venner, fordi de er ligesom de eneste ener <3 Ej.. 
Men jeg tror jeg er blevet afhængig af formspring for tiden, og lidt facebook og skype. :i 

Ps, hvis der er mere i vil vide om mig, så spørg endelig! 

XOXO MARIA NHU!

Ingen kommentarer: