28. jul. 2012

Malmøøø

 Lige ankommet. Selvom jeg har været der et par gange før kunne jeg ikke genkende stedet. Stationen er blevet rigtig flot og moderne. 
 Jeg ville ønske han altid så så sød ud.
 Bror og mig.
2x kusiner og mig.

 En nuttet lillebror, som har Union Jack på hovedet i anledning af OL.
SUGAR BOMB!
Fik prøvet Starbucks for første gang! Forstår godt hvorfor folk elsker det nu. Mhhhhmmmm!

 Afsluttede dagen på Jensens Bøfhus hjemme i Kbh igen. Dejlig måde at afslutte dagen på.
Overraskende nok, var dette det eneste jeg kom hjem med. Mine forældre er ikke særlig glade for at jeg har brugt penge (tja.. mange) her på det sidste, så man måtte styre sig. Men elsker denne blonde skjorte. Måtte eje den ved første øjekast.


Mine forældre trængte til at komme væk fra Danmark for en dag, nu hvor de har brugt de sidste to uger på at male huset. Det var en rigtig dejlig tur. Vejret var enormt varmt og stemningen var nice. Den eneste ulempe på dagen var dog helt døde ben og fødder!

I må have en fortsat god lørdag! ;-)
- Linh

Ingen kommentarer: