28. jul. 2012

Hende der

Hej bloggen..

I dag er det en stille og rolig dag, jeg har ikke lavet noget specielt i dag udover været på indkøb med min mor og søster. Fik hevet en tubetop med hjem til en 20'er. Vejret har været underligt i dag. Helt i morges regnede det sygt meget og der var torden og alt muligt lort. Så da kl blev 9/10 begyndte solen bare at skinne. Kl 15/16 begyndte der at komme grå skyer. Nu er det bare lækkert vejr synes jeg selv, det blæser lidt men det er stadig varmt. Det er behageligt vejr synes jeg selv! 
Forresten så har mig og min veninde, Truc Ly været sammen 7 dage i træk! Altså ikke sovet sammen, men bare set hinanden 7 dage i træk. det har været super hyggeligt! og vi har lavet alt muligt sygt random, spist is, malet hus, været på stranden, været til dåb, stenet, og bare været sammen! 
Men i må nyde jeres ferie, der er ikke så meget tilbage af den :o
XX MARIA NHU!

Ingen kommentarer: