6. jul. 2012

Believe


Sig hej til lår! og nye sko!! Well, det er bare lige et hurtigt dagens outfit. Det var lækkert vejr i dag, selvom der var en masse skyer! Jeg havde bare en dejlig løs trøje på, samt et par højtaljet shorts og mine nye vans! fra Urban Outfitters! En lækker turkis blå farve!
I går var jeg i Field's hvor jeg var sammen med Huyen og min lillesøster. Vi tog lige på shopping tur, hvor jeg kom hjem med nogle fine ting, som jeg muligvis viser i morgen eller en gang i næste uge! Det var en dejlig dejlig dag i går, med ok meget sol! Jeg smutter nu! I må nyde jeres ferie!
Nå ja, og så er jeg også blevet helt vildt med Justin Biebers nye album, det er simpelthen så dejligt!! :)
XOXO

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Arbejder du eller får du penge af dine forældre for at shoppe med? :))

g sagde ...

i læseferie perioden, arbejder jeg på skolen ;) sååååå primært der får jeg penge. :3 ellers kan jeg også få lidt af mommy en gang i mellem :)

Anonym sagde ...

Hvad arbejder du med i læseferieperioden? :-O

g sagde ...

bogopsætter på bogdepotet.. hehhehe.. mega nørdet. :)

Anonym sagde ...

Aaah, bogdepot "veninder" Haha. Det samme her nemlig. :DDD Hahaha.

g sagde ...

Ej! seriøst?! hvor nice.. bogdepotet er megaaaaa nice :) hahah