9. jul. 2012

Details


 Det første køb er et par Vans, i en dejlig blå turkis farve, som jeg rigtig godt kan lide.. det kan være den ikke går til så mange farverige ting, men så må jeg bare gå med sort/hvidt og pifte det hele op med et par farverige sko! det kunne jeg ikke modstå! :) De var endda på udsalg, LIGE i str. 38! heldigt..

 Denne lækre skjorte eller bluse, er fra en eller anden random butik i Hørsholm. Jeg elsker den paliet detalje, og lynlås i ryggen. og farven selvf'lgelig.. det skal være en farverig sommer!

 Ja, efterhånden er der mange der er ejer af denne søde bandeau. jeg elsker rose detaljerne, som gør bandeauen lidt fin i det. og farven er nu også meget dejlig.

Sidst, et par shorts fra Fashion Against Aids kollektionen 2012! på tilbud, hehe.. det var ikke så meget støtte igen.. Men jeg kan godt lide dip-dye detaljen, med de tre farver og hullerne!! Så det er jeg meget tilfreds med! i morgen venter en 18 års fødselsdag! og i dag har jeg været sammen med min ven og Linh! vi var på strøget (igen) og jeg fik købt en gave til min lilebror, som har føsdag efter trai he :)
hav det godt venner. XOXO

Ingen kommentarer: