30. jul. 2012

Superman!




Hej alle fantastiske læsere! Hvis i så et mærkeligt indlæg i går om at bloggen skulle lukkes ned, var det mine søskende der gaggede lidt rundt på bloggen. Men de keder sig bare og mangler venner. Jeg vil egentlig bare vise denne super nice superman t-shirt, som Cecilie og mig ledte efter mange steder i Spanien sidste år til en god pris, men de var alle mega dyre. Så i år har Cecilie så fundet denne lækre sag til mig. Den er rigtig dejlig, og jeg kan mærke at jeg nok skal få den brug flittigt! I dag skal jeg bare ud og spise med mit "band" og spise gratis mad som credit for optræden. Såå har jeg heller ikke mere at fortælle om.
XXX, Maria Nhu!

1 kommentar:

Zolfa Al-khakani sagde ...

Jeg har en giveaway kørende om en adidas netpose på min blog, håber du ville deltage http://zolfaalkhakani.blogspot.dk/2012/07/vlog-supriseeeeeeeen.html