19. dec. 2011

Snart!

Det har som sædvanligt været en travl weekend og nu er jeg tilbage på bloggen igen. Da jeg kiggede ud ad vinduet i går blev jeg faktisk ret glad, da jeg så at det sneede. For sne gør jo at man bliver i mere julestemning. Men min glæde over sne forsvandt hurtigt igen, da det gik op for mig at jeg skulle ud og cykle i det vejr på vej til kirke. I modulerne i dag, stod det på julehygge, hvor vi blandt andet lavede skattejagt i tysk! Velkommen til 2. klasse igen! Det var rigtig gooodt! :-)

Kun 5 dage til jul! Nøj, hvor jeg glæder mig!


Her er nogle ting, som jeg ønsker mig:


- en dejlig varm strik til at holde varmen i her i vintertiden.
- Bikerboots'ene står højest på ønskelisten. Dem, kan jeg være sikker på, passer til ethvert outfit.
- Nogle høje, sorte stilletter kunne jeg også godt bruge.
- Læææderbukser er jeg for tiden ret vilde med.
- Og tasker kan man altid bruge ;-)

God nat!
- Linh

Ingen kommentarer: