7. dec. 2011

New In

Hej folkens,
jeg har lige glemt jer at vise nogle hyggelige ting :-)
Nogle af billederne er desværre roteret den forkerte vej, men det går nok! :-))))


Photobucket
Det er disse Hello Kitty sok(ker), jeg fik fra pakkelegen! Mega søde.
Photobucket
Og SUUUUSHI ris :-) Så skal der snart laves sushi! Nu mangler jeg bare alllt det andet. Men det er vel starten?
Photobucket
Og den Hummel Zip jeg fik, de andre to ting er min brors nu. :-)
Og denne trøje er fra Only. VIRKELIG DEJLIG PRIS! Før 139 DKK, og nu 2 for 50 DKK. Det blev Linh og jeg nødt til at købe, såååå vi fik en hver.. :-) Overvej lige, at jeg kun brugte en 25 DKK på den der?!

Men i morgen er en dejlig dag! Jeg skal først i skole kl 10, og har fri kl 12?!??! YEEEEEEEEEERS. Regner med at tage på strøget.. med Quynh og Linh :-))))))) Hehe
Håber I har haft en god dag, for det har jeg daaaa ;) Jeg skal videre med mit essay. Wussssh. 

XOXO MARIA NHU!

Ingen kommentarer: