8. dec. 2011

S T R Ø G E T

Hej ALLE!!
I dag var jeg i skole fra 10 til 12, MUMS! Det var altså lige hvad hele klassen trængte til .. eller dem der havde tysk i hvert fald. Men derfor tog Linh og jeg ligeeee på strøget, fordi vi skulle noget. Hehhehe Købe noget.. Men hende den fede Quynh tog ikke med T_T Det var en dejlig dag, og jeg kom hjem til tiden. Og vi nåede bussen og jeg er glad. Vi fik købt det vi skulle, og jeg kom hjem med et par bukser, et billede, et klistermærke, nogle madkuponer og et blad. Lææækkert alligevel!!


Photobucket
I dag, med min nye Only trøje. Er så glad for den! 
 Ham, her den dejlige A&F model hedder Kim. Han var så venlig at skrive en hilsen til vores veninde, på hendes fødselsdag. Så vi spurgte ham lige om det var ham, og han var da venlig at snakke med! :-) 
 Monki bladet! Efter jeg flyttede får jeg det ikke sendt hjem mere og derfor skal ud og hente det i butikkerne.
 Gaven, eller det som vi skulle give vores veninde! :-) 
 Et par dejlige højtajlede sorte bukser, lige hvad jeg manglede fra Sparkz. De kostede 50 kr, så hvorfor ikke?
 Et kort fra bussen, som jeg blev nød til at tage, fordi det var så nice!!!
Min venindes kjole, som jeg skulle bestille for hende. :-) 
Btw. så glemte jeg at vise mine madkuponer ... som fede QUynh får senere.. hehhe

XOXO

4 kommentarer:

Linh Tran sagde ...

Noob. Nu har du røbet det...

g sagde ...

nej jeg har ej!!
jeg har bare vist et mærke!! og hun vidste det udmærket godt!! hun vil jo have den af os ngu hovede!

J'adore blog sagde ...

Rigtig fin blog :-) Kig forbi min, hvis I har lyst :-)
http://jadoreblog.dk/

Maria Nhu sagde ...

hvorfor er jeg så fed ? ):
btw fandt selv kuponerne! fik herre mange 21:D