28. dec. 2011

It's christmas time :)

Ja, nu er det 4 dage siden, at det var Juleaften. Desværre var det ingen Hvid Jul i år. Men det var stadig meget hyggeligt! En stille og rolig. Gaver, ja jo ældre jeg blev, jo færre gaver får jeg.. Men det er helt i orden med mig. Grunden til den ringe bloggin er fordi jeg har haft ret travlt disse dage her i ferien!

d. 23. december:
Gæster på besøg, inkl. Quynh, min veninde. Først var vi i centeret for at finde gaver. Hun smittede mig uheldigvis med sin træthed.. Ellers havde vi det rigtig hyggeligt. Spiste en masse mad, og sang Singstar i 3 timer!! Og vi sang HIGH SCHOOL MUSICAL sange. Lovely!!

d. 24. december:
Juleaften selvfølgelig. Dagen startede sent, fordi jeg havde været sent oppe.. Så vågnede først kl 11 eller deromkring. Gavepakning var min søster allerede begyndt på.. Sååå det nåede jeg og min bror ikke.. Hehhe. Ellers lavede vi ikke det store. Omkring kl. 4, skulle vi til Julemesse, hvor jeg bl.a. mødte Truc Ly og Uyen. Derefter tog jeg hen til min fætter, hvor familien var samlet. Vi spiste en masse vietnamesisk mad. Og sjovt nok, ingen kartofler, flæskesteg og brunsovs? heh.

d. 25. december:
Vietnamesisk julefest. Stille og rolig. Vi lavede ikke det største. Senere på aftenen tog jeg hjem til min bedste veninde og så Sex And The City 2. Overraskende god!! Vi var hos dem fra 9-12 :) mange timer!!

d. 26. december:
Gæster på besøg. Mange små børn. Men nu da vi er flyttet, er der meget mere plads end før!! :-) det var en hyggelig aften.

d. 27. december:
Planen var at tage hjem til min fætter for at spise sushi og se nogle film. Men han aflyste, fordi han blev syg.. Alligevel tog en masse drenge hjem til ham for at game! og sove derhenne. Så jeg tog i Hørsholm Midtpunkt med min kusine. VI CYKLEDE!!! Det er virkelig længe siden jeg har cyklet!! Puhaaa.. Men vi fik købt Hello Kitty sokker. <3 Og en nice hue. I Børneafdelingen!! Viser jer det senere!1

d. 28. december:
I dag har jeg været hjemme og se Friends w. Benefits. Uhh, en dejlig film! Og jeg så også Burlesque. Den elsker jeg virkelig. Kan helt klart anbefale begge film! Især Burlesque, med Christina Aguilera. Hun er fantastisk. Senere i dag, aka. om lidt.. skal jeg hente min bror hos min fætter og hen til Field's. Derefter hente min kusine i lufthavnen, da hun har været i Vietnam. Og såååå får jeg et par nye converse. <333

d. 29. december:
Skal jeg på Strøget med mine to dejlige veninder.. og derefter hjælpe Linh med at flytte.. eller faktisk bare kigge på hende.. hehhe.

Nogle få billeder fra julen, og der kommer flere.. får jeg har ret travlt lige nu!!
Photobucket
Nogle billeder blev bedre end andre. 
Photobucket
Photobucket
Lillesøster (med ny jakke), Mor og mig.
Outfit: Top; Stradivarius. (Barcelona)
Cardigan: H&M Børneafdeling.
Nederdel: Monki

Photobucket
Mor og mig. :)

Photobucket
Truc Ly og mig, i kirken ;) 

Hav det godt!!

Ingen kommentarer: