5. dec. 2011

Let is snow ...

.. lyder sangen! Men nej tak til sne. Jeg har det helt fint uden sneen lige i øjeblikket. Jeg bryder mig nemlig ikke specielt om at fryse og gå i megaaaa varmt tøj og kæmpe tunge støvler, som nogle gange bliver våde. Og forsinkede busser og mega lang trafikprop! Nej tak til det. Jeg har det fint nok med at de ligger sne juleaften og måske et par dage før og efter, men ikke allerede nu. Mange mener at de ikke er kommet i julehumør, grundet ingen sne?! Men høøør noget juleradio, sååå skal man nok komme i julehumør! Hvordan har i det med sne? Jeg kan ihvertfald ikke lide at gå rundt i smeltet sne, som er brunt! FØØØØJ!!!

HUGS MARIA NHU! :-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg har det på samme måde som dig, altså ingen sne. Jeg synes at der skal være sne juleaften, men ikke allerede nu.

g sagde ...

yay, godt at du er min side :-)