8. dec. 2011

I wanna be a millionaire


I stedet for chokoladejulekalender, har jeg en skrabekalender, hvor det er 1 mio. kroner der skrabes om. Man kan dog også vinde mindre gevinster. Jeg har vundet alle de forrige år jeg har spillet,  bortset fra sidste år. Så mon heldet er med mig i denne gang. Jeg mangler 6 juletræer for at vinde 1 mio. kroner og fire trommer for at vinde 1000 kroner. Selvfølgelig vinder jeg ikke. Kryds alligevel fingre for mig.
De to nisser ovenover vandt jeg blandt andet til pakkelegen til julefrokosten sidste fredag. Nu har de fået lov til at bringe lidt julestemning op på mit skrivebord.

Jeg håber I har haft en god dag. Det har jeg i hvert fald; 1 modul, strøget, lækreste A&F model <3, nyt køb. 


Pas på jer selv derude, nu hvor der er storm (igen)!
- Linh

2 kommentarer:

Charlotte Ly sagde ...

Linh oi!
Det er Billionaire
Der er intet der hedder millionair :P

Linh Tran sagde ...

Kan man ikk? Hvad med fx. "Slumdog millionaire? :)