3. dec. 2011

3. dec

Hej folkens!!


I går havde var jeg i skole fra 8-10, dejligt!! Mit hold skulle vise vores performance, som der måske kommer en video af senere. Det gik mega godt, fordi vi fik godt response tilbage! Yay. Efter det, tog Linh hjem til mig, hvor vi gjorde os klar til en hjernedød julefrokost! Det var meget hyggeligt! Fik nogle meget søde pakkegaver i Pakkeleg. :-) bl.a hello kitty sokker :-) heheh 
I dag er bare chill.. burde lave lektier. MEN GIDERRRRR' ikke. Så.. det bliver chill.
Jeg kiggede igennem min væg, og såååå alle de gamle vægopslag og de nederen statuser?! haha nolife..


Så har man da kedet sig!! 
Håber I har haft en mere spændende dag en mig.. 


HUGS Maria Nhu

2 kommentarer:

Ida sagde ...

Årh Hallo Kitty strømper - dem er jeg misundelig på :)

Kan godt huske hvor umotiverende lektier kan være :)

Unknown sagde ...

Hej Linh
Sikke en fin blog du har :-)

Kig forbi, jeg har en JUMPIN konkurrence kørende.

/Joanna Nielsen
www.joannanielsen.blogspot.com