4. nov. 2013

My busy busy weekend

Hej blog. Bare en update på min weekend fordi jeg har savnet bloggen lidt. Der er ikke blevet taget så mange billeder for der er ikke plads på min tlf. Øv, 16 GB er alligevel ikke så meget når man har telefonen spækket med billeder og musik! Men jeg har i weekenden mødt MANGE savnede mennesker. Jeg var for det første i fredags til J-dag Fredagsbar på skolen som var vildt fedt, derudover var jeg senere til en julefrokost med gym-klassen. Lørdag aften var jeg så til reunion med min folkeskole klasse som var virkelig hyggelig også. Så det har været lidt forskelligt.
XOXO Maria Nhu
Desværre fik jeg ikke taget noget outfit billede, men jeg havde en peplum kjole på til selve julefrokosten. Det var første gang jeg prøvede the red-lip looket, og var lidt nervøs for det fordi min mor sagde det så for meget ud. Jeg blev da meget glad for at jeg prøvede det alligevel. Red lip looket er bare cool. 

Så har vi min søøøøde ven med min lækre leo coat på. 

Folkeskole venner samlet igen.

En usædvanlig søndags messe, hvor kirken var flot fyldt op med balloner i forskellige farver. Utrolig spændende messe. 

Ingen kommentarer: