11. nov. 2013

Nik & Jay FEVER

Hej blog.
Som i måske nok har hørt i forbindelse med diverse Spotify reklamer, har Nik & Jay udgivet deres 8. eller 7. album, United. Jeg kan slet ikke få nok af deres sange, at jeg kun har hørt Nik & Jay hele weekenden. Jeg har altid været lidt fan af dem og hørt deres sange, men har måske været lidt pinlig over at indrømme det. Det bedste ved sangene er jo at prøve at synge med, fordi det er da skide skægt. Jeg vil bare lige dele et par sange som jeg bare elsker. For udover at de synger om penge, damer og fest som man normal nok associerer med, synger de også de lidt mere dybe sange.


Min favorit, Novembervej. 
En som jeg også favoriserer, nemlig forstadsdrømme.
En sang featuring Søren Huss, Oceans of you som i nok har hørt.
Så den sidste sang, som i nok også har hørt via reklamerne. En sang med lidt mere gang i den, #pæntnejtak.

Håber i vil høre sangene ligeeee så meget som jeg gør //Maria Nguyen

Ingen kommentarer: