23. nov. 2013

Asian weekend time

De søde kirke nørder

Girls


Ordentlig asian forsamling. 

I sidste weekend var jeg til vietnamesisk general forsamling til den vietnamesisk forening Thanh Nien, ja lyder umiddelbart meget nørdet, men det var altså hygge på højt plan. Det var så rart at se de søde mennesker igen efter et helt år for mit vedkommende og møde nye mennesker! Gallamiddagen havde temaet Maskerade bal, og hold da op det var et irriterende tema. I første omgang lød det som verdens bedste idé fordi man havde set så mange film om det. Da man selv skulle ud og finde masker blev det en hel anden sag. Det endte så med at Van, Truc Ly og jeg havde fundet vores helt egne dyre masker og var dyrebanden. Det var også meget sjovt. Weekenden var god og desværre gik den alt for hurtig. Det er en hel anden verden man kommer i synes jeg, for alle vietnamesere forstår hinanden og hinandens problemer og derfor elsker jeg asian (lyder mega uintegreret) forstå mig nu ret, det er nemmere at appellere til hinandens problemer og historier. 
På den anden side er det rart at være tilbage i skole, fordi der er stor spænding i Københavns Universitet nemlig at alle studerende er imod HURTIGERE-UD-REFORMEN som kan have konsekvenser for os alle og det ville være ærgerligt at ødelægge universitetet som det er nu, for lige nu synes jeg virkelig det er et fedt sted. Jeg ville nødigt skulle blive stresset af tanken om at ikke måtte dumpe nogle af mine fag for ikke at blive smidt ud. Jeg håber i får en fortsat god weekend! 
XOXO MARIA NHU 

Ingen kommentarer: