29. okt. 2013

Baby it's cold outside

Men det er ikke en undskyldning for IKKE at spise frozen yoghurt alligevel. Jeg siger aldrig nej tak, eller fortrød det lidt for det er SKI-DE koldt udenfor! Men lækkert var det og i god selskab! 

Søde hold 8-piger! 

Så er vi kommet i rigtig god Halloween stemning herhjemme med et sødt græskar foran døren, som er rykket indenfor grundet stormen i går. 

LAB-LAB-LAB! Jeg er laver ikke andet end skole. 

Hej blog, længe siden! Jeg har ikke glemt jer, tænker på bloggen hver dag og det irriterer mig ikke at kunne skrive herinde hver dag fordi jeg ikke aner hvad jeg skal skrive om? Jeg tager næsten aldrig billeder for der sker ikke så meget end arbejde i laboratoriet. Men jeg håber alle er i sikkerhed og uskadte efter den voldsomme storm i går. Jeg kom heldigvis hjem i tide og helt uskadt og så var der ingen undskyldning for ikke at sidde med tæpper og hygge lidt selvom der var lektier! Men det var lidt hyggeligt at sidde indefor. Som i kan se øverst så har jeg været en tur i Frozberry på Frederiksberg med nogle søde piger og spist en masse is! Det var lækkert så længe vi sad indefor, men lige så snart vi trådte ud var det bidende koldt! Jeg håber at i har det godt og stadig læser med. Kys Pharma-elskeren Maria Nguyen. 

Ingen kommentarer: