10. nov. 2013

Tyler Ward


Opvarmning med stor ros til Ida Gard som sang nogle hyggelige sange og satte stemningen i gang.





Hej blog! I torsdags var jeg til den hyggeligste koncert hidtil. Det var nemlig med YouTube- og coverstjernen Tyler Ward. Jeg har i lang tid hørt hans covers og få originale, og har altid synes godt om ham dog ikke mere end bare synes godt om, fordi jeg mente at hans sange var for "flade". Jeg tog dog med til hans koncert fordi jeg ærgrerede så meget over ikke at komme med sidste år. SÅ i år skulle jeg med, og uden fortrydelse fordi Tyler var SÅ 10000 gange bedre i virkeligheden og så sød og charmerende. Alle piger skreg og han var bare så nede på jorden med alle hans dejlige sange. Jeg kunne ihvertfald ikke andet end at blive lidt forelsket i ham eller bare helt vild med ham. Den måde han smilede og sang på, den måde han kiggede på publikum og ÅHHHH han var da bare så sød. Koncerten blev holdt i Lille Vega, hvilket var et rigtig småt sted men helt vildt hyggeligt. For det var jo ingen Justin Bieber koncert med irriterende små piger omkring sig. Nej, en koncert hvor folk stod og lyttede til musik med en øl i hånden, ligesom jeg havde forventet. Jeg kan 100 procent anbefale jer at tage til små koncerter fordi de er så fede! Jeg siger ikke at de store koncerter er dårlige, for det kommer an på smag og behag. 
Hav en fortsat god søndag inden hverdags-rutinen kommer snigende. XOXO Maria Nguyen

Ingen kommentarer: