19. nov. 2013

Forundring og forargelse

I dag oplevede jeg nogle underlige ting og irritable ting. For det første skulle det regne da jeg kom ud af døren og så havde jeg glemt lommetørklæde papir så skulle sidde og snotte hele busturen. Selve skoledagen var fin nok og gik hurtigt i gennem. Så da jeg skulle hjem sad en dame på en bænk og bare var rigtig tarvelig overfor mig. Jeg har aldrig nogensinde oplevet noget lignende, men hun sagde alt muligt random til mig om at voldtægt, det skulle jeg ikke gøre mere, noget om indvandring og kællinger. En gang i mellem grinte hun af det hun sagde, sådan hekse agtigt, og jeg kunne se hendes skæve og gule tænder.. Urghh.. Da jeg blev lidt (meget) skræmt af hende, tog jeg min taske og gik roligt væk. Så sagde hun, Jaja, gå du bare og jeg svarede sødt, hejhej og hav en god dag. Hun råbte af mig at jeg skulle holde min kæft, kælling. Jeg blev så bange og ked af det og var helt chokeret, for jeg kunne ikke tro hvad der var sket. Jeg blev forarget over at nogle mennesker kunne være sådan. I første omgang tænkte jeg at hun var racistisk, men det havde aldrig strejfet en tanke at hun kunne være psykisk syg eller noget. Ikke nok med det, fandt jeg hurtig ud af da jeg var på vej hjem, at hun cykel blev hugget. Jeg ledte så efter den i 20 minutter i regnen, sikke en lorte dag. Den blev så hurtig reddet af lækkert mad og at snakke med mine dejlige venner. Ja, det var min lorte dag som heldigvis blev bedre. Det eneste jeg havde i tankerne var, at dagen i morgen KUN ville være bedre. Håber at I har haft en god og dejlig dag.
- hilsen den cykelløse pige. 

Ingen kommentarer: