22. nov. 2013

Catching up

 photo image.jpg

Hej allesammen! Wow, ca. en måned siden er der gået sidst jeg gav lyd fra mig (shame on me!). Har I det ellers godt? Mon der stadig er nogen af jer som følger med herinde. Det er i hvert fald godt at Nhu er så meget bedre end mig til at opdatere. Jeg er lige kommet hjem fra fredagsbar for et stykke tid siden, hvor der var slusssh ice. Ja, jeg ved godt det er et tidligt tidspunkt at tage hjem, men det er nok bedst at spare på energien når de kommende weekender står på julefrokoster. Hvor er jeg glad for at det er fredag, og for en gangs skyld sidder jeg på sofaen og hygger foran fjernsynet med mine forældre. Det er rart, nu hvor der efterhånden går længere og længere tid før vi hygger sammen en fredag aften. Der sker bare så meget for tiden eller generelt bare efter jeg startede på uni. Men I må have en dejlig weekend!


Love,
- Linh

Ingen kommentarer: