9. dec. 2013

Pieces of me

Min november og start december måned har bestået af at være sammen med Truc Ly, Snapchat, Bitstrips, Læsning til eksamen og rende rundt og spille cool i pels. 

Selfies er hårdt, se hvor meget jeg anstrenger mig haha.

#pænt nej tak til hurtigere ud reformen, demonstration tjek! 

Demonstration med søde piger, tjek. 

Min dejlige ven til Årsfest med temaet Moulin Rouge. 

Sødeste skat har fødselsdag, og det skal da fejres med varm kakao og hjemmebag.

Ægte Vietnam-style med planter i Charlottes eventyrlige palads(læs: hus). 

Jeg er tilbage med en masse selfies. Bum. 

Hej kære blog. 
Nu er det længe siden at vi sidst har skrevet her, jeg ved at vi siger det hver gang, men det føles virkelig længe siden og selvfølgelig tænker jeg på bloggen rigtig meget. Sjovt, fordi jeg tjekker den rimelig tit men opdaterer den aldrig. Det er som om at jeg venter på Linh, og gør ikke noget selv for at få mere på bloggen. Shame on me. Dog er jeg ikke gået i stå i Blogland, fordi jeg tjekker mine faste blogs dagligt og måske føler jeg at jeg ikke er en hel doven blogger. 
Jeg er kommet med en samme billeder som opsummerer på sidst hvor jeg slap bloggen. Der er sket meget og jeg har oplevet lidt af hvert, lidt shopping, demonstration, fest, søde venner og selfies. Jeg ved ikke om i har det på samme måde som mig, men der er perioder hvor jeg overhovedet ikke tager nogle selfies og så er der perioder hvor jeg elsker at tage billeder af mig selv (narcissist i høj grad). 
Derudover læser jeg op til eksamen nu, paf, det kan være rigtig udmattende. Jeg har også bestået teoriprøven, og det er virkeligt lækkert. Nu mangler jeg den svære del, uha så er det ikke sjovt mere. 
Jeg ved ikke om det kun er mig, eller eksamenslæsningen der gør det svært at praktisere lidt julestemning i mit sind. Selvom der er julepynt, julemusik på fuld skrue og sne i weekenden føler jeg dog ikke i fuld julehumør som for nogle år siden. Måske er det fordi man er blevet ældre? Ingen ved det. 
Jeg smutter tilbage til min dagsplan, og så vil jeg huske at blogge lidt mere. :) hejhej for nu. 


Ingen kommentarer: