3. jun. 2013

Excuse me





Heej blog! Tusind gange undskyld for ikke at have blogget i over en uge nu! Jeg har bare haft super travlt med alt! Først matematik eksamen skriftligt, og så har jeg haft travlt med at gøre klar til min lille brors konfirmations fest, som han ikke kunne holde på selve dagen fordi min kusine skulle holde sin. Jeg har ellers nydt min læseferie med sushi, Joes og pigerne foran Hørsholm Kirke! Og så har jeg også været til Distortion sammen med de overstående personer. Det skal bare siges at det er vildt fedt derude! Men signalet er lort!! Det har været en god uge, lige nu knokler jeg bare med at læse til min dumme kemi-skriftlig eksamen. Efter den er overstået skal jeg til Endnu et bryllup og AT-eksamen! Det er en travl periode, så regn ikke med meget bloggin herfra. Fik jeg nogensinde fortalt jer at jeg skal til VIETNAM i år. Det  vil komme i et indlæg for sig selv. :) Knus herfra, Maria Nguyen xx

Ingen kommentarer: