20. jun. 2013

Læseferie = jeg er nederen

Hej allesammen, jeg ved godt jeg er en kedelig kartoffel fordi jeg ikke blogger, når jeg har læseferie. I know, dårlig undskyldning for ikke at blogge, men hold da op, hvor kan man bruge lang tid på at dykke ned i bøger. Udover at tilbringe tiden med mine kære bøger, som jeg glæder mig vildt meget til aldrig at skulle læse i igen, er det jo synd ikke at komme ud og nyde det gode vejr, så det skulle helt klart udnyttes. Det svære ved at komme hjem igen, har uden tvivl været, at skulle stramme balderne og fortsætte læsningen. I hvert fald når man har en selvdisciplin, som er ude af drift, når man har brug for den.

Her er nogle billeder fra et stykke tid siden, hvor Hr. Dumme og jeg tog ud på Frederiksberg Have for at nyde det dejlige vejr. Her fandt jeg ud af at der er endnu et dyr, som kan tilføjes i min fobi-kategori. Store ænder, puhaa...


Peace out!
- Linh

2 kommentarer:

Quyen sagde ...

Er du bange for ænder? Hahhaa, sødt :D

Linh Tran sagde ...

De er så scary, de der store nogle :3