22. jun. 2013

Purple sky


Jeg kunne ikke lade være med at stoppe op og tage et billede af denne flotte himmel, da jeg var ude at gå aftentur med min veninde. Det er ret lang tid siden jeg har set sådan en flot himmel og jeg beundrer at himlen kan skifte til nærmest alle farver. Jeg skal ud at gå tur om aften noget oftere, kan jeg mærke. Det er en god måde at cleare hjernen på, når den har været i brug om dagen. Om aftenen begynder det at blive stille på vejene og alt rundt omkring en er roligt. I hverdagen lægger jeg normalt ikke mærke til kontrasterne og det er heller ikke sådan noget jeg går rundt og tænker over, men når jeg så lægger mærke til det, bliver jeg en smule fascineret; over at en lille by kan være så anderledes, når man oplever den på forskellige tidspunkter.

For hver dag der går nu, vågner jeg og får en kildende fornemmelse i maven af tanken om, at der kun er meget få dage til at huen sidder på mit hoved. Jeg kan ikke vente til vognturen og studenterfesterne!

Masser af kærlighed til jer derude
- Linh

Ingen kommentarer: