22. jun. 2013

New in: SUMMER items

Hej blog, nu er det godt nok længe siden jeg sidst har været i København. Ej okay, en uge siden. Det føles i hvert fald som længere tid siden, fordi København bare er fantastisk. Jeg var i fredags (ikke i går) på Strøget med sødeste Linh hvor vi fik købt fik hver især. Jeg fik købt nogle lækre sager, som jeg kommer til at bruge meget af sommeren, forhåbentligt! Desuden føler jeg heller ikke for at købe mere, udover en Passport holder fra Asos, mere behøver jeg ikke! Håber i har det godt! 
Min første længe-ønskede item er fra Gina Tricot. Cykelshorts med blonder på! Jeg har lige siden jeg købte mine første cykelshorts, elsket cykelshorts! De går bare til alt næsten. Oversize t-shirter, under korte kjoler og de fungere jo som leggins bare i sommer-edition fordi de er korte! Hvor smart er det lige? Det bedste er helt klart da Linh var meget skepsis over for dem i starten, men nu selv søgte dem forgæves i mindst 5 h&m'er. Muhahha, karma... 

Stiletter! Hele to par stiletter til mig fra Dope. Der var kun gået under 10-5 minutter, inden Linh og jeg gik helt amok på vores lille shopping tur. Det var jo helt i orden at gå helt amok, for der var mange andre piger som også var helt oppe at køre. 1 par 49 kr, 2 par 75 kr?!?!? HVORNÅR støder man dog på sådan et KUP?! I starten blev vi enige om at dele tilbuddet, sådan at vi kun tog et par med hjem. Men det udviklede sig, da vi blev nødt til at tage to par med hjem hver især. Jeg blev så i den kedelige farvekreds og tog et par i sort og hvid med slangeskinds print. Det bedste var så at jeg havde overvejet nogle dage tidligere at købe de hvide par for 99 kr, fordi jeg allerede synes de var billige der. GODT at jeg ikke gjorde det, for nu fik jeg den endnu billigere og så et andet par! Ja min sko-love er lidt meget.

To bikini-toppe fra H&M. De var på tilbud og jeg synes de er meget søde, så de blev også lige hevet med hjem. 

Så blev jeg nødt til at købe denne Rihanna bra top fra BikBok, fordi jeg havde set den på instagram fordi nogle norske (:3) bloggere havde postet den. Jeg var så heldig at det var den sidste i XS i butikken. Jeg skulle bare have den med hjem, og hvad jeg skal have den på med må jeg finde ud af til den tid. Den er jo vild, med alle de lækre paliet-detaljer og flotte farve og mønsteret! Den kunne jeg simpelthen ikke leve uden. 

Udover min store kærlighed til tøj og sko og shopping så glæder jeg mig ufattelig meget til at blive student. Jeg kan slet ikke forstå at det allerede er snart. Jeg glæder mig så utroligt meget. 3 år er gået utrolig stærkt og det har været en kæmpe oplevelse for mig. Jeg har været sammen med de sødeste personer og de mærkeligste personer. Der er sket så meget på 3 år, både optur og nedtur. JEG GLÆDER MIG SÅ MEGET! Hilsen træ-dronningen Maria Nhu Nguyen

Ingen kommentarer: