7. mar. 2013

What I love about spring



Den dejlige sol. Jeg har egentlig aldrig rigtig tænkt over, at lys er en så vigtig energikilde. Det er hermed bekræftet. Utroligt, så meget friskere man bliver og at ens humør stiger et par grader bare pga. de dejlige lysstråler, som man også lige kan ane gennem gardinerne, når man vågner om morgenen. Dejligt!

De spirende blomster. Man ikke lade være med at lægge mærke til de små, farverige blomster, som spirer op fra jordens mørke grobund, der har været snedækket eller helt tomt at se på.

Slut med tykke jakker og lune handsker. Jeg hader at have for meget tøj på, jeg føler mig alt for indpakket.

Lange cykelture. Vind i håret, svedig pande, god musik eller en god veninde ved din side, mens man ruller gennem omgivelserne med sin cykel, det er noget af det dejligste jeg ved.

Jordbærsæsonen begynder. I vintertiden er det klementiner, som jeg er særligt er glad for, og om foråret og sommeren glæder jeg mig simpelthen til at sætte tænderne i jordbær.


Påskeferie. Selvom vi lige har fået ferie, glæder jeg mig allerede til den næste. Jeg ved ikke helt hvorfor, men der er bare et eller andet ved påskeferien, som jeg godt kan lide, selvom den også står på kirke til den tid.



Love, 
- Linh

Ingen kommentarer: