27. mar. 2013

Lovely sunny spring day

Hej bloggen. Ferie=stilhed, så det forklarer vel den lave aktivitet på bloggen. Jeg har i mandags været sammen med en ven, og fået besøg af min søster veninde. Tirsdag, i går, var jeg på Strøget og rundt i København med en sød en. Vi SKULLE bare afprøve turistbussen 11A som bare kører hele København rundt, hvor vi så endte på Nyhavn hvor der var vildt mange mennesker, lækkert vejr og mye god stemning! Det var så hyggeligt at gå rundt og vejret tillod mig at bære min cowboyjakke, som jeg ellers først havde forventet at tage frem til sommer. Da jeg kom hjem modtog jeg min halskæde fra eBay og så var der en masse gæster og det var hyggeligt. I dag skal jeg spise sushi med mine fætre og kusiner, det kommer helt sikkert til at blive mye koseligt. Maria Nguyen, xx 


 

Ingen kommentarer: