20. mar. 2013

Music

Hej blog. Så er det tid til endnu et hvad-jeg-hører-mest-for-tiden-indlæg, fordi jeg ikke har noget andet produktivt at skrive om.
Denne søde sang af Ingrid Michaelson, som hedder Everybody. Den er så dejlig chill og rolig. Så kender jeg den fra LOL filmen, så elsker den bare endnu mere fordi den minder om filmen. 

Til alle jer der også er blevet forelsket i Bruno Mars' album, så er den her sang bare great! Elsker den! Den er så fed og vild god. Den kører på replay på min spotify! 
Ziggy med number 3 er min vens venners band! ELSKER seriøst den sang. Ved ikke rigtig hvorfor, men der er noget charme over den. Den er bare SÅ god. Det helt vildt. 


Søde søde Joe Brooks med Holes inside, som også er mega chill. Rigtig dejlig sang, lige til at slappe af til :) 

Det var alt for nu, vi ses. 


Ingen kommentarer: