11. mar. 2013

Previous week


1. Jeg startede ugen ud med at forstuve min fod til en omgang kidsvolley til "Leder for en dag"-eventet. Nu har den fået en fin lilla farve. Heldigvis var der terminsprøver i sidste uge, så foden ikke blev brugt så meget.

2. Efter vi havde besøgt vores gamle farfar, som snart har glemt os, tog vi ud for at handle ind og fik is. Weee!

3. Kontaktlinserne blev skiftet ud med brillerne. Dejligt, at gå rundt med dem. Jeg føler mig helt intelligent med dem på, hehe...

4. Tog billeder af min kære lillebror. Han er da bare så fotogen :-)

5. Ellers har den stået på lækker middag og hygge med dejlige mennesker. Så har været lidt tyk...

Bare lige en kort opremsning af min uge. Jeg er ikke så god til at tage billeder af små glimt er hverdagene, men det vil jeg prøve at være lidt bedre til fremover med den knap så gode telefon jeg har. Ellers må jeg bare flashe med mit digitale kamera :-P.



Peace out!
- Linh

Ingen kommentarer: