22. mar. 2013

Overskud



Det er virkelig længe siden jeg på en hverdag er vågnet uden lyden af irriterende og larmende alarm. Så ved man da at dagen bliver god. Jeg burde overveje at gå i seng tidligere. I morges havde jeg meget overskud, så inden jeg skulle ud af døren nåede jeg krølle mit hår og finde noget tøj frem, som jeg kunne tage med i skole og smide i det oppustelige svømmebassin, som er placeret midt i aulaen. En ret sjov tanke, og så går tøjet jo til Røde Kors. Ellers har det været en stille og rolig dag, som aftenen har stået på x-factor på skærmen med min mor og lillebror. Nu vil jeg se lidt fredagsfilm med mor. I må have en god påskeferie!

Tre gode ting idag:
1. Solskin!
2. Påskeæg, fordi vi i oldtidskundskab fremførte Ødipus-tragedien ude i sneen.
3. Påskeferie!


Love, 
- Linh

Ingen kommentarer: