16. mar. 2013

Uni to the form

Hej blog. Undskyld for den svage opdatering. Jeg ved heller ikke hvad der lige sker for Linh. Men her kommer jeg igen, tidligt om morgenen fordi min familie vækkede mig sygt tidligt fordi den nye Føtex åbner ved os kl 7.00. Jeg er kun træt fordi jeg var til NAG fest igår, med temaet Uniformsfest, som er et ret dirty/slutty tema. For mig blev det sådan en fodboldfan/spiller agtigt med rottehaler, som jeg ikke har haft i like 100 år med en nuttedhedsfaktor på 500. Ej, det var meget sjovt. Der var HELT vildt mange der kom som mili-babe, som jeg også overvejede men det blev ikke til noget. Så er der lidt iPhone billeder af mine grimme drenge venner da der pigerne fra klassen ikke kom med. Enjoy, og god weekend! Maria Nguyen xx

Min ven Kristian, som var iført et nazi kostume... 

August, som senere blev en kok. 

Jacob, som senere blev politi.

Linh som var for handicappet(forstuvet fod) til at tage med til festen.

Mikkel som var doktor.

En mili-hunk?

Og Ukendt Kunster!!! Vildt fedt show! 

Ingen kommentarer: